יום שני, 26 ביולי 2010

יום הולדת בבריכה, איך עורכים מסיבת בריכה


רוצים לערוך יום הולדת בבריכה או מסיבת בריכה? הנה כמה רעיונות מדליקים שיקפיצו את המסיבה.
ראשית, אזהרת בטיחות: אם אתם עורכים יום הולדת בבריכה לילדים, הכינו כיבוד גם להוריהם והודיעו מראש שעל ההורים להישאר להשגיח על הילדים. אם אתם עורכים יום הולדת בריכה בבריכות מים קטנות, עדיין נדרשת השגחת מבוגרים על הילדים, ועליכם לדאוג שיהיו מספיק הורים משגיחים, מכיוון שגם מים רדודים ואפילו כמות מים הממלאים בריכה מתנפחת קטנה, מסוכנים מאוד לילדים קטנים והם יכולים לטבוע בהם.
עד כאן האזהרות החמורות.
מסיבת בריכה יכולה להיות מאוד כייפית ואפשר לארגן כמה פעילויות בריכה או משחקים מדליקים. הנה כמה הצעות:
1. יום הולדת בבריכה – הזמנות: הכינו הזמנות בצורת כפכפים באופן הבא: קחו כפכפי אצבע של הילדים וציירו את הגבול שלהם על גבי בריסטול או סול צבעוני. חוררו שלושה חורים: אחד בחלק העליון של הכפכף ושניים משני צידיו לכיוון מטה. השחילו חוט או חבל דק בין החורים ליצירת מראה כפכפי אצבע. כיתבו את ההזמנה שלכם בטוש דק על גבי הסול או הבריסטול, תוכלו לקשט ולהדביק נצנצים או מדבקות.
ציינו בהזמנות שאתם מזמינים למסיבת בריכה או יום הולדת בבריכה, ציינו חוץ ממיקום, תאריך ושעה, גם: להביא מגבת / בגד ים / הורה משגיח / מצופים.
הכינו מראש מגבות ומצופים למי ששכח.
2. יום הולדת בריכה - הפעלות ומשחקים: משחקי ספוגים: יצירה בספוגים, הכנת חיות מספוגים, מרוץ שליחים עם ספוגים טבולים במים, תחרות מילוי דליים בעזרת ספוגים.
3. יום הולדת בריכה – יצירה: צביעת חולצות, ציור על גבי חולצות, קישוט עוגות קטנות או עוגיות עם ממרחים וסוכריות, מטריות קטנות, הכנת שרשראות צדפים וכדומה.
4. כיבוד ליום הולדת בריכה: חם, חם, חם. הכינו כיבוד קל כמו אבטיח, פירות, ארטיקים או שלוקים, נקניקיה בלחמניה או תירס לילדים, המון שתייה וכמה שישיות של מים מינרלים נוסף על השתייה הקלה שאתם קונים.
5. עוגת בריכה: קל מאוד להכין. אופים עוגה עגולה ומוציאים את המרכז שלה, ממלאים אותו בג'לי ירוק או כחול, עליו מפזרים סוכריות גומי עגולות או בייגלה עגול שנראה כמו גלגלי ים ומטריות קטנות למראה שימשיות.
6.יום הולדת בריכה - ציוד: מחצלת, שולחן כיבוד, כמה כסאות למבוגרים, חומרי יצירה, מגבות, צעצועי אמבטיה ומים כמו דליים, מסננות, בועות סבון, ספוגים וכדומה. 7. הפתעות ופרסים ליום הולדת בריכה: בועות סבון, משקפי שמש, כובע, משפריצי מים ומשחקי מים או חול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה