יום ראשון, 5 ביוני 2011

יום הולדת בצפארי ג'ונגה ג'ונגה


יום הולדת בצפארי גני יהושע, הוא צפארי פארק הירקון בתל אביב. יום הולדת בצפארי הוא יום הולדת מיוחד, קסום ומלא פעילויות! יום הולדת ארוך יחסית, שילדי יום ההולדת לא ישכחו, וסביר להניח שגם לא אף אחד מהכתה.
יום הולדת בצפארי מתאים מאוד לכתות א-ג, ואפילו לילדי הגן. יש להתייעץ בצפארי עם מארגני ימי ההולדת והמדריכים במקום, לגבי קבוצות גיל ספציפיות ומספר הילדים המשתתפים, כדי להתאים חגיגת יום הולדת מוצלחת.
יום הולדת בצפארי נמשך כ 3 וחצי שעות, וכולל פעילויות מקסימות ורבות, בהחלט מדובר במסיבת יום הולדת גדושה ומהנה מאוד.
אוכל לספר על יום הולדת בצפארי שהשתתפנו בו: בתחילת יום ההולדת, מדריך קיבל את פני הילדים וערך להם סיור בצפארי. הסיוק כלל ביקור בביתני הזוחלים, נחשים וכדומה, סיור בפארק בציפורים, ראינו ציפורים מסוגים שונים, פלמינגו ועוד.
לאחר מכן צפו הילדים במופע תוכים מיוחד, שבו תוכים אמיתיים רכבו על אופניים, ביצעו להטוטים שונים, ערכו קסמים והלהיבו את הילדים. הילד החוגג יום הולדת השתתף באופן פעיל בחלק מן המופע.
לאחר מכן הילדים עברו לחדר יום הולדת, שקושט בבלונים ובו נערכו משחקים לילדים, שירים והפעלה, נפרסה העוגה ונערך טקס יום ההולדת.
לאחר מכן הילדים ניגשו לפארק הג'ונגה ג'ונגה. ג'ונגה ג'ונגה הוא פארק מתקנים ושעשועים בתוך הצפארי, שבו מתקני טיפוס מקסימים, אומגה, בריכת כדורים, מגלשות ומבוכים, מתקנים מתנפחים, ג'ימבורי ובקיצור – כר נרחב וגדול להשתוללות, טיפוס, משחק והנאה.
הילדים בילו באופן מושלם למשך זמן רב, ובסוף המסיבה קיבל הילד החוגג מתנה, כרטיס כניסה לצפארי.
ימי הולדת בצפארי נערכים בשבתות בבוקר או בצהריים, וכדאי לברר מראש פרטים, מחירים, שעות ואת כל מה שהחגיגה כוללת, וכיצד כדאי להיערך למסיבת יום הולדת בצפארי.
מזל טוב!
יום הולדת פלנטריום
יום הולדת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה