יום שלישי, 29 במאי 2012

יום הולדת נינג'ה גו שנת הנחש


יום הולדת נינג'ה ירוק של לגו נינג'ה גו– יום הולדת בסגנון נינג'ה גו הסדרה המצוינת, וסדרת מוצרי ההרכבה ודמויות נינג'ה של לגו.
אם טרם התעדכנתם בסדרה נינג'אגו, אני יכולה רק לספר שאנחנו בשנת הנחש כרגע... מעבר לזה, תצטרכו לשאול את הילדים, אבל האמת היא שיש לי עוד כמה סקופים למסור לכם.
קודם כל, ממלכת נינג'ה גו, אם לא ידעתם, הייתה דווקא מקום רגוע למדי, כל זאת עד לאותו יום שבו צצו להם נחשי הרשע.
לוחמי נינג'ה גו, הלוא הם הנינג'ות הצבעוניות, קאי, ג'יי, קול, וכו' עורכים קרבות ספינג'יטסו מורכבים למדי כדי למגר את הרשע. אבל כולם יודעים שזהו בעצם הנינג'ה הירוק, שזהותו חסויה עדיין, אשר יציל את כל נינג'ה גו מאבדון וימגר את רשע הנחשים.
עד כאן ההקדמה. עכשיו נעבור לתכלס. הרי הילד שלכם רוצה לחגוג יום הולדת נינג'ה גו שנת הנחש, אתם נתקעתם עם הדרישה המופרכת כביכול הזו, בלי יכולת ממשית להבין על מה הוא מדבר, כל שכן לארגן יום הולדת בנושא.
אז יש לי דווקא חדשות משמחות בשבילכם, כי יש לי המון רעיונות מדהימים כיצד לארגן יום הולדת נינג'ה גו שנת הנחש, או יום הולדת נינג'ה ירוק כמו שאין לאף אחד אחר בעולם!
כל מה שצריך הוא ילד נלהב שחוגג יום הולדת, נניח שהוא באיזור הגילאים 4-9, חבורה של בנים שמחים שאוהבים נינג'ה גו, שזה נכון לזמן כתיבת שורות אלה, כמעט כל ילד בגילאים הנ"ל, טיפונת יצירתיות, קצת עזרה מעוד מבוגר, וממש לא הרבה כסף.
מוכנים?? תנו לסביבוני נינג'ה גו שלכם עוד כוח, כי זה הולך להיות סיבוב מהיייייייר!!!
יום הולדת נינג'ה גו שנת הנחש – העוגה. האמת, זה נשמע לכם מסובך? זו העוגה הקלה ביותר להכנה, בחיי. אם לא הבנתם, הילדים שלכם בעיקר באטרף כרגע על הנינג'ה הירוק של נינג'ה 'גו, ומתוקף העובדה שנכון לעכשיו, אין שום מקום בארץ שמוכר את הנינג'ה הירוק, אתם יכולים לארגן לו עוגת נינג'ה ירוק של נינגה 'גו שתהיה מקורית וייחודית לו! ככה עושים את זה: עוגת נינג'גו.
קראו את כל הרעיונות שלי להכנת יום הולדת נינג'גו, ואתם בדרך למסיבה של הצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה