יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

יום הולדת על האש למבוגרים


יום הולדת על האש הוא רעיון מצוין לחגוג יום הולדת למבוגרים, לעצמכם, לחבר או חברה או לבני הזוג שלכם.
יום הולדת למבוגרים הוא אירוע חושב, זו הזדמנות להיפגש עם החבר'ה שבמשך כל השבוע עובדים, לומדים, עסוקים עם המשפחות, ולבלות יום של כיף יחד. אז מה אם גדלנו, עדיין מותר לנו להנות, לא? אפילו חובה.
אז איך מתכננים יום הולדת על האש ומה עושים בדיוק כדי לשמור על הגחלת?
יום הולדת על האש אפשר לחגוג בים (במקומות שבהם מותר להבעיר אש, וכדאי שתבררו זאת מראש, אחרת יסגרו לכם את החגיגה הקטנה שכלם, שלא לדבר על כך שזה מסוכן), בפארק ובכל מקום שבו מותר לעשות על האש.
חצר פרטית של בחר, בית פרטי עם גינה או מרפסת או גג גדולים מהווים יתרון משמעותי.
יום הולדת על האש כשיש גם מזגן קרוב, חשמל, מוסיקה, מקרר ובכלל, את כל הציוד נוח וקרוב, זה כיף ונוח גם למארגנים.
אם אין לכם מקום כזה, יום הולדת על האש בטבע יכולה להיות אפילו טובה יותר.
קנו מראש בשר, שיפודים, כל מה שאתם אוהבים ובכמות מספקת לכולם. אל תשכחו סלטים והמון שתייה.
אם אתם מתכננים את יום ההולדת כמה חברים יחד, חלקו ביניכם את רשימת הקניות או הסידורים, כך שלא הכל ייפול על מארגן חרוץ אחד.
עוגה או שתיים וכמה פירות כמו אבטיח, מלון, אננס, מנגו, ענבים ישלימו את הקינוחים... ואל תשכחו להביא מתנות.
יום הולדת על האש אפשר לשלב עם טיול בטבע, עם קמפינג, עם טיול גמלים או טיול ג'יפים ואפילו טיול אופניים, אם יש מתנדבים להגיע ברכב, להכין את האירוע ולפגוש אתכם בנקודת הסיום.
אל תשכחו לקנות כלים חד פעמיים, לקחת איתכם שולחן מתקפל וכמה כאות פלסטיק, מחצלת או שתיים כדי שיהיה נוח לשבת, שמיכות במידה ויום ההולדת מתקיים בערב או בלילה, והרבה מים, נוסף על השתייה הקלה שאתם מביאים.
במיוחד אם אתם מתכוונים לערוך יום הולדת על האש במקום מבודד, קחו איתכם מראש כמה שישיות מים גדולות, או בקשו מכל זוג שיביא שישיית מים באוטו. כיף לשבת יחד ולהעלות סיפורים וזכרונות מהעבר המשותף שלכם, לספר חוויות ובדיחות כמו פעם וכמובן לאכול טוב. יום הולדת שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה