יום ראשון, 18 ביולי 2010

יום הולדת בחופש הגדול


רוצים לערוך יום הולדת בחופש הגדול? בעצם למה לא? מה עושים כל הילדים שנולדו בחופש הגדול, תשאלו. אז ככה, שזה באמת תלוי באיזה גיל.
עד גיל 4, כשרוב החברים עדיין מרוכזים באותו גן ילדים גם בחודשי יולי – אוגוסט, אין בעיה לחגוג יום הולדת בחופש הגדול כרגיל. אוספים את כל הילדים, מחלקים הזמנות או תולים שלט יפה בגן המזמין את כל הילדים ועורכים מסיבה לתפארת.
מה עושים בגילאי גן חובה וכמובן גיל בית הספר, כשהחופש הגדול מתחיל ב 1 ביולי ואז כל אחד מתעופף לדרכו? כלומר, לחו"ל, לחופשה, לקייטנה כזו או אחרת. איך אוספים את כולם לחגוג יום הולדת בחופש הגדול?
בדיוק מסיבות אלו, חודש יוני הוא חודש ימי ההולדת העמוס ביותר בשנה.
כל מי שנולד בחופש הגדול, ביולי אוגוסט, וכמובן ילידי יוני, מקדימים את מסיבות יום ההולדת שלהם ליוני, כדי להספיק לאתר את כל הילדים לקיום מסיבת יום הולדת נרחבת, לפני שכולם מתפזרים לחופש הגדול והנפלא.
אם בכל זאת החלטתם לערוך יום הולדת בחופש הגדול, יש כמה טעמים מצוינים איתכם, סיבות ויתרונות גם לעריכת יום הולדת בחופש הגדול. הנה כמה יתרונות לעריכת יום הולדת בחופש הגדול:
1. במהלך שנת הלימודים לא מקובל לערוך מסיבות שלא כוללות את כל הכתה או הגן, או לפחות את כל הבנים / בנות. (למשל, ישנן בנות שעורכות יום הולדת רק לבנות הכתה או הגן, וזה מקובל. אך במקרה כזה מזמינים את כל בנות הכתה או הגן ולא מחלקים את הכתה לקבוצות). חלקות הכתה או הגן לקבוצות אינה מקובלת, להזמין רק חלק מהילדים נחשבת התנהגות לא חברית בתוך קבוצה, וזו הופכת להיות בעיה במהלך השנה, מכיוון שאי אפשר להזמין רק חלק מהילדים בלי שהם ידברו על כך בכתה והדבר יתגלה גם לילדים שלא הוזמנו. מצב כזה יכול לגרום חוסר נוחות גם לילד יום ההולדת.
לעומת זאת בחופש הגדול אין בעיה כזו. מי שחוגג יום הולדת בחופש הגדול יכול להזמין את מי שהוא רוצה, במילא הילדים לא נפגשים מדי בוקר באותה מסגרת וקבוצה, ורבים מהם בכלל בחופשה עם המשפחות שלהם. כך שאפשר להזמין חלק מהחברים ולערוך יום הולדת מצומצמת יותר.
2. חוץ מזה שאפשר להזמין רק חברים קרובים, למי שמבחינתו זהו הסידור הרצוי, הרי שסידור כזה גם חוסך לכם כסף. לערוך יום הולדת בחופש הגדול ל 5-10 חברים וודאי זול יותר מקיום יום הולדת ל 30-40 ילדים בכתה.
3. יום הולדת בחופש הגדול מאפשרת לכם לערוך חגיגות מיוחדות, כמו לקחת את כל הילדים לסרט, למשל. בגלל שמספר הילדים מצומצם, זו אינה הוצאה גדולה, טרחת ההכנה קטנה יחסית ואילו השמחה גדולה.
4. יום הולדת בחופש הגדול, בין אם הוא כולל את כל ילדי הקבוצה או לא, מאפשר לכם לחגוג בחוץ, בטבע, בפארק, במקום פתוח שבו יש המון אפשרויות לפעילויות ולא חייבים להיסגר בבית.
5. יום הולדת בחופש הגדול יכול להיות מדליק בצורת מסיבה מאורחת בערב או אפילו מסיבת פיג'מות. הילדים לא צריכים לקום בבוקר לגן או לבית הספר ואפשר לחגוג עד מאוחר. הזמינו פיצה וסרט ילדים, ממתקים וקצת משחקים ומוסיקה ויש לכם מסיבה לכמה שעות טובות.
ראו רעיונות מדליקים לעריכת יום הולדת בחופש הגדול כאן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה