יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

מרשמלו חמוץ למסיבת יום הולדת מתוקה


אני חייבת להודות שלא הבנתי את עניין הזה, של מרשמלו חמוץ עד הסוף.
מרשמלו חמוץ של כרמית (ממתקי הקסם של לני) היו אם כן, עד היום חידה אחת עלומה מבחינתי.
מרשמלו הוא ממתק דביק, רך, בצבעי פסטל ילדותיים, שאינו מתחבר עם מבוגרים כמעט בשום צורה, למעט אותם מקרים בודדים שהוא מושחל על שיפוד באיזה קומזיץ ונשרף מבחוץ, או מושם בחתיכות קטנות ולבנות בתוך קפה קר או חם, או עדיף: בכוס שוקו גדולה בחורף. גם אז לא בטוח.
בקיצור, מרשמלו צריך להיות מתוק וילדותי, כזה שעונה על טעמם של ילדים.
אז מה הקשר של טעם חמוץ לכל הסיפור הזה ואיך זה משתלב בכלל עם מרשמלו?
הכל קרה כאשר בטעות גמורה, רצה הגורל ולא שמנו לב שהכנסנו לעגלה שקית מרשמלו חמוץ במקום מרשמלו רגיל. התגליות הכי טובות בעולם, אין לי ספק שהתחילו בדיוק בצורה הזו, מטעויות אנוש קטנות וסבירות בהתרחשותן.
במקרה שלנו, הטעות התגלתה כשבוע ימים לאחר מכן, כשהילדים רצו מרשמלו. הופתענו, נרתענו, בסוף פתחנו והופתענו שוב.
קודם כל, הילדים ציינו שהממתק הזה לא ממש חמוץ אלא יותר חמצמץ, ושהוא דומה בטעמו לכל החמוצים והחמצוצים האלה שהם כה אוהבים ושאנו כה לא אוהבים לקנות להם.
אם כן, נפתרה התעלומה, מישהו כנראה עשה את שיעורי הבית שלו (לא הילדים, כמובן, אל תגזימו, אלא מישהו שם במפעל הממתקים), חקר, בדק ומצא שילדים אוהבים טעמים מתוקים חמוצים, תכונה שעוברת לפי דעתי עם הגיל.
מרשמלו חמוץ הוא לא ממתק יום הולדת סטנדרטי, ומשום כך לא הייתי מגישה אותו להנאתי במסיבת יום הולדת לקטנטנים, אבל לדעתי במסיבת יום הולדת לילדים גדולים, או מסיבת פיג'מות של ילדות גדולות, הוא יכול להיות כוכב מסיבה קטן, סוג של אטרקציה וחידוש.
תכינו תוכנית ב' עם שקית מרשמלו רגילה ומתוקה, בטעם שגרתי וצורות מעניינות, אבל אפשר לתת צ'אנס.
הנה גם כמה רעיונות מעניינים לגבי בלונים ליום הולדת. קראו את כל הרעיונות לכל המסיבות, הנושאים, קישוטים והזמנות יום הולדת כאן: יום הולדת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה